BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du skabe flow i en driftig virksomhed, der er drevet af en data- og analysebaseret tilgang og ledelse? Vi leder efter dig, der kan sikre kontinuerlig udvikling og optimering af interne processer og skabe samspil i forsyningskæden. Derudover er det afgørende, at du trives i en selvstændig rolle, hvor du får indflydelse på, hvordan din lederrolle udmønter sig.
betterpeople A/S søger på vegne af ST Skoleinventar en Supply Chain Manager.
ST Skoleinventar
ST Skoleinventar har siden år 1949 udviklet, produceret og leveret inventar og indretningsløsninger af høj kvalitet til B2B-markedet. Udover at levere inventar til den danske uddannelsessektor, er ST Skoleinventar også repræsenteret i både Norge og England. Hovedkontoret er placeret i Tarm.
I 2021 fik ST Skoleinventar en ny CEO, som i samarbejde med bestyrelsen og ledelsen har taget de første væsentlige skridt mod en ny særdeles ambitiøs strategi for virksomhedens fremtidige udvikling. Dette indebærer blandt andet en transformation fra produktions- til projektvirksomhed med egen inventarproduktion og en større andel underleverandører og sourcing-partnere. Eksekvering af denne strategi fordrer tilførsel af nye kompetencer samt et løft af det nuværende kompetenceniveau, hvorfor der hen ad vejen vil være rig mulighed for at afprøve og indfri ambitioner samt karrieremuligheder.
Proaktiv tilgang og digitaliseret optimering
Som Supply Chain Manager vil du referere direkte til ST Skoleinventars CEO. Du vil få det ledelsesmæssige ansvar for medarbejderne i produktionen, PTA, lager og logistik samt indkøb og sourcing. Dertil indtræder du på et særligt afgørende tidspunkt for ST Skoleinventars udvikling, hvor du vil blive en aktiv del af en moderniseringsproces, som blandt andet bygger på et mere datadrevet grundlag for beslutningstagning og eksekvering.
Du vil som Supply Chain Manager stå i spidsen for initiativer, der sikrer flow og strømlinede processer på tværs af PTA, produktion, logistik og lager, hvor du tilmed skal være i stand til at videreudvikle og løfte indkøbsafdelingen til et strategisk niveau. Du vil dermed få ansvaret for store dele af forsyningskæden, som omfatter stort set alt lige fra produktionstegning til montage. Heri ligger der en ledelsesmæssig opgave i at implementere nye arbejdsgange og skabe processer, som kan fungere effektivt på tværs af funktioner.
En af dine vigtigste opgaver vil være at udvikle og optimere produktionen, der inkluderer standard-, semi-standard- og specialproduktion med fokus på produktionsplanlægning. I forbindelse med optimeringsindsatsen vil du afsøge det eksisterende BI- og ERP-systems iboende potentiale med det formål at sikre et optimalt udbytte af systemernes funktioner.
Lederprofil med blik for optimering
Vi leder efter dig, der har solid erfaring med både produktions- og lagerstyring, gerne fra en virksomhed, som ikke udelukkende leverer standardløsninger. Du har generel erfaring med eller kendskab til store dele af forsyningskæden. Ydermere formår du at benytte relevante produktionsnøgletal som indikator for, hvad der skal optimeres og hvilke indsatsområder, der skal prioriteres. Dertil falder det dig naturligt at følge udviklingen indenfor fremstillingsteknologi, så nye teknologier løbende evalueres i forhold til effektivisering og markedsmuligheder.
Vi ser gerne, at du har projektforståelse og generelt kendskab til principperne for ”igangværende arbejder”. Dertil brænder du for at arbejde med forbedringer i produktionssystemer og arbejdsprocesser samt at planlægge og implementere disse. Din forståelse for den samlede værdikæde gør dig i stand til at kunne designe økonomisk funderede processer, der tilgodeser den samlede forretningsstruktur.
Vi forestiller os, at du har en teknisk uddannelsesmæssig baggrund på diplomingeniørniveau og gerne med en HD-overbygning indenfor Supply Chain Management. Derudover er det essentielt, at du kan læse og forstå tekniske tegninger.
Sæt dit eget præg
Du vil som Supply Chain Manager tiltræde i en ny tilpasset stilling, hvor du bliver en aktiv medskaber i, hvordan din lederrolle skal udmøntes i den daglige og operationelle drift. Du får dermed en unik mulighed for at sætte dit eget præg på din hverdag. I denne selvstændige rolle vil du gå forrest og vise vejen mod en ny tilgang til kontinuerlig udvikling af produktions- & logistikfunktionen. Du vil, i samarbejdet med en faglig dygtig medarbejderstab, bidrage til at skabe sammenhængende systemer, overblik og vidensdeling på tværs af funktioner.
Rekrutteringen varetages af betterpeople A/S
Da stillingen ønskes besat hurtigst muligt, behandler vi ansøgninger løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst Sine Fæste på e-mail sfm@betterpeople.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. Med henvisning til persondatareglerne modtages ansøgninger KUN via link på hjemmesiden. Kan du ikke uploade din ansøgning via ansøgningsknappen, bedes du kontakte os.
OBS: Vores annonce bliver automatisk og løbende fornyet på jobportalerne, indtil stillingen er besat. En fornyelse af et stillingsopslag er ikke et udtryk for genopslag, selvom det kan fremstå sådan.
(C) betterpeople A/S
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ringkøbing-Skjern Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
betterpeople A/S, Studsgade, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5939962