Salgskoordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

For virksomheden Stauning Whisky A/S søges en salgskoordinator.

Er du selvantændelig, samvittighedsfuld og service minded. Har du ambitioner om at være med til at bygge det sejeste Whisky brand i verden. Har du en god talforståelse, motiveres du af varierende opgaver og samtidig har det store overblik med styr på detaljerne – så er du lige den vi leder efter.

Om Stauning Whisky A/S

Stauning Whisky er resultatet af et usædvanligt eksperiment. De var ni venner med vidt forskellige baggrunde, der fandt sammen om en fælles nysgerrighed og besluttede sig for at flytte grænserne for whiskyfremstilling.

I 2009 startede de produktionen og har siden vundet flere fornemme priser.

Stauning Whisky har genoplivet de traditionelle håndværksmetoder, der forsvandt med moderne whiskyproduktion, og bruger kun lokalt dyrket korn, som gulvmaltes på destilleriet og destillerer i små kobber pot stills over åben ild.

I 2018 flyttede Stauning Whisky ind i et nybygget destilleri. En bygning fyldt med innovativ ingeniørkunst og et dramatisk udtryk, der trækker på årtiers tradition for klassisk dansk design og arkitektur.

Stauning Whisky er i vækst, med salg i nye lande, hvilket betyder forandringer er en del af hverdagen.

Vores værdier er Passion, Autenticitet, Ordentlighed og ikke mindst Økonomisk ansvarlighed.

Yderligere information på https://stauningwhisky.com/da/

OM STILLINGEN:

Som Salgskoordinator hos Stauning Whisky, bliver du en nøgle medarbejder på vores videre vækst rejse.

Du skal supportere vores interne sælgere med de fedeste salgs opgaver samt koordinerer levering af ordre med eksterne kunder og samarbejdspartnere.

Du bliver bindeleddet mellem salg, produktion og lager, du skal sikre at alt bliver faktureret til den rette tid og pris, systemerne er opdaterede og alle har den nødvendige information.

Du bliver en del af et passioneret team der brænder for det de laver, men gerne hjælper hinanden og gør hvad der skal til, for at få tingene til at lykkedes.

Dine primære Ansvars- og arbejdsopgaver vil være:

  • Fakturering (alt der tages ud af butikken og lageret)
  • Supporterer vores sælgere globalt.
  • Ansvarlig for alt dokumentation vedr. eksport, herunder told og certifikater.
  • Bestille vare fra vores eksterne lagre og samarbejdspartnere.
  • Håndtering af henvendelser fra kunder via vores salgsmail, telefon og hjemmeside.
  • Sikre i samarbejde med finans at salget bliver håndteret korrekt i VISMA Business.
  • Sikre korrekt oprettelse af nye whisky fra råvarelager til færdigvarelager.
  • Diverse ad-hoc opgaver

Vores forventninger til dig:

  • Du har en relevant uddannelse indenfor salg eller økonomi
  • Du yder en ekstraordinær god service overfor kunder og kollegaer.
  • Kendskab til salg af Spiritus vil være en fordel, men ikke et krav
  • Gerne kendskab til eksport regler og toldpapirer
  • Kendskab til VISMA Business vil være en fordel, men ikke et krav
  • Erfaren bruger af Office 365 pakken
  • Du taler og skriver engelsk

Du har en logisk sans og god talforståelse, er struktureret med øje for detaljerne, du kan arbejde selvstændigt, ikke bange for at tage ansvar og følger opgaverne til dørs. Du gør dig umage med at finde den bedste løsning for kunderne og Stauning Whisky. Derudover er du kendetegnet ved din fleksibilitet, gode kommunikations – og samarbejdsevner.

Som person er du positiv og udadvendt, du er en god kollega som er med til at gøre det supersjovt at komme på arbejde. Du har et højt drive og trives som en fisk i vandet med en travl hverdag, hvor deadlines kan være korte.

Du er passioneret omkring det du gør, du er autentisk, ordentlig og ikke mindst økonomisk ansvarlig.

VI TILBYDER

Et spændende job i en virksomhed med fuld fart på, med masser af udvikling og udfordringer, høj frihedsgrad i arbejdet, med mulighed for at præge dit eget job samt fleksible arbejdstider.

Bliver du en del af Stauning Whisky får du mulighed for at være med på en spændende rejse, i en lille autentisk virksomhed i vækst og med salg og markedsføring i mange lande, samt gode medarbejderforhold.

Kulturen er kendetegnet af passionerede og dedikerede kolleger og et uhøjtideligt miljø med plads til at have det sjovt.

ANSØGNING OG TILTRÆDELSE

Holst Larsen, er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende ansøgning og CV via nedenstående link: Søg stillingen

Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette, vi behandler ansøgninger løbende, så send din ansøgning allerede i dag

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Marianne Holst Larsen på 40837593 eller Mail: Marianne@holstlarsen.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ringkøbing-Skjern Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Holst Larsen, Skovagervej 2, 6900 Skjern

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://holstlarsen.dk/hr-on/?hr=show-job/154124&linkref=118841&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5860394

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet